CORETAN TERBARU NADH

Masz Mukthar

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Siapakah? Jeng jeng jeng. Dia merupakan mahluk halus eh tak. Mahluk kasar. Eh bukan jugak. Dia mahluklah yang penting. Kegedikan beliau mengganggu aku amatlah menggila. Aku terpaksa hentikannya. Dia menggila dengan hobi baru iaitu doodle. Apa? Aku tak reti seni.

Meh pergi tanya sama tuan punya belog yang konon-konon buta seni walhal pandai melukis. Malu mengakulah tu. Tulisan dia cantik oke. Tulisan aku? Ayam pun kalah wakaka. Macam mana nak ajak budak menulis ni? Cikgu pun failed!!!

Ni cikgu yang berbakat dalam doodle! Yok klik sini untuk tengok orangnya. Dia suka buli aku. Sob sob sob!!!


Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Masz Mukhtar said...

bile mase aku suke buli ko? belasah kang. pitnah.
tak maapkan kang. tak masuk syurga ko t. :DD

Miss Ran said...

hahaha ade..nani mesti skong aku

ceh nk masuk syurga nak msuk syurga

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers