CORETAN TERBARU NADH

Sarapan+makan tengahari=?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Hari ni aku ada kursus. Dah lama tak balik ni. Bosanlah ada aktiviti je. Adikku memanggil-manggil suruh balik. Minggu depan pun penuh jugak. Aku penat! Eh kita tengah cerita pasal makan kan?

Hari ini aku makan nasi terus campur makan sekarang ni. Sarapan tak sempat. Laparnya. Kesian anak orang ni. Menunya ayam masak lemak cili padi, hati dan pedal masak kicap, nasi putih serta ayam goreng untuk diratah! Semuanya RM5. Apalagi? Jom melantak.

Rindu kat masakan sendiri. Kalau ada kat rumah mesti boleh main masak-masak. HOMESICK =(

Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Naniey TJ said...

menu hari ni telur bistik, sardin n syur goreng....hihihi...sje nk bgthu ko...

Miss Ran said...

gedik
mnymph iiii

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers