CORETAN TERBARU NADH

Kalau aku kahwin

Amaran ini entry suka-suka. Bukan saja-saja nak guna kalau. Kang ada yang perli aku kat komen kang.

Kalau aku kahwin,

Boleh ke aku menaip blog macam selalu?

Kalau aku kahwin,

Boleh ke aku mengarang cerpen?

Kalau aku kahwin,

Ada masa ke dengan gath dan sebagainya?

Kalau aku kahwin,

Aku jadi makin sweet ke atau sebaliknya?

Kalau aku kahwin,

Wujud lagi ke blog ni?

Kalau aku kahwin,

Boleh ke aku online macam sekarang?

Kalau aku kahwin,

Ada ke beza nanti?

Itu kalau aku kahwinlah. Masalahnya itu semua kalau. Aku terfikir je. Sudah. Jangan guna kalau dah. Cukup! Percaya pada ketentuan Allah sudah. Kalau korang kahwin macam mana pulak? Ada ke terfikir macam aku? Ke aku sorang je? Haha
Published with Blogger-droid v1.7.4

14 comments:

cintailmu89 said...

lelaki lagi banyak nak difikirkan bila kawen nanti..

new hupdate>>

http://cintailmu89.blogspot.com/2012/04/jodoh-kenalah-cari-yang-cun.html

Unknown said...

err , nak komen apa ea , hermm , no komen ar , alamak dah terkomen , hehe ,

Kira Kekuri said...

kalau saya kawen, sya pun x taw la apa jd dgn blog sya 2. haha ^..^

reenapple said...

aku pun fikir juga.. hahaha. Tapi since aku tak berminat dengan kahwin.. so aku dah tak kisah. Maybe.. aku akan terus blogging like before.. hahaha.

kahwin bukan bermakna kena hentikan semua yag kita suka lakukan before kahwin. Aku still nak blogging if aku kahwin.. *tolong ingatkan aku. *

Anonymous said...

ha,ah kan. risau takda masa je nanti. arghhh, takmau. nak blogging jugak. :)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Itulah. Dok terpikir gak bila dah kahwin, ada anak. Dengan kerja lagi. Bila masa nak update belog mcm skrg :D

Anonymous said...

kalau kau kahwin, ko akan sesuaikan diri dengan keadaan ler.

mungkin ko akan blog bukan isu ko blog sekarang.. hahaha, hal masak-masak ke.

keh keh. aku pulak berangan bile aku kawen :)

Nong Andy said...

Ahahaha..

Iffah.. kau tahu aku dah kawin ahahaha.. jadi aku rasa ko b0oleh agak apa jawapan aku? heeeee..!

aamalinaazman said...

kekekeke
insyaAllah..
ada baiknya bila kamu dh kawen nnti :))

Fasihah Supian said...

xkawin lagi pun susah nak update, idea ada, mood xdtg bila fikir esaimen xsiap2.huhu

Woofer Storm said...

semoga dapat laki yang tinggi,ensem,kaya raya ye..amin3. sy doakan k..

apdm said...

salam

rasanya payah sikit...sbb isi blog mesti kena tapis oleh suami dulu sblm dipublish..huhu

Anonymous said...

GAWat2x. DA WAjib KAWen Ni.. AHaks

Kira Sakura said...

klu suami seorang blogger juga mungkin kita menaip cerpen kat laptop dia menaip cerpen kt tab juga...hihihihi

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers