CORETAN TERBARU NADH

Ada ke perempuan kasar?

Ini rentetan dari cerpen aku sebelum ni. Cintailah seadanya. Sebenarnya, semua berpunca dari inspirasi dari kawan aku dan jugak aku. Aku kasar. Dia bukan kasar tapi sengal. Dengan pakwe dia memang dia aku,kamu, awak. Lama dah bercinta. Nak tunang dah pun. Siapa dia? Housmate aka keluarga Gadek aku.

Bila korang mempersoalkan ada ke perempuan kasar? Memang ada. Cuma jumlahnya tak seberapa. Tapi apa salahnya jadi perempuan kasar? Tak salah kan? Janji jangan berpakaian menyerupai lelaki. Jangan minat dengan jantina yang sama. Jadi, kes terpencil ni memang ada.

Tapi kasar perempuan tu takkan lama kalau dia nak ubah kan. Tapi bini kasar aku belum jumpa lagi. Mungkin ada. Korang tak rasa ke benda ni tak pelik pun sebenarnya. Janji hati macam tisu. Auwww.
Published with Blogger-droid v1.7.4

14 comments:

iZ said...

ala, kasar ngan org lain je..
ngan org yang dier sayang, manja mcm kucing.. hehe

Faizul Osman said...

ramai perempuan kasar...sy sendiri takot dgn perempuan kasar...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/pasangan-semanis-kurma-hati-vs-nafsu.html

aimie amalina said...

Kak ngah kaso?
Kikikiki...aseeeeeee opah lagi kso kot..kikikii

kiera'sakura said...

akak kasar bertempat gitu.... kihkihkih :p

Kira Kekuri said...

haha mesti ada tuh pmpuan yg kasar. hehe

Aien Alien said...

kasar bukan kasar yang berpakaian menyerupai lelaki takpe, lagipun dengan orang tersayang tidak kasar mana pun...hehe.. manja lagi adalah..

Lea Isnawi said...

sekasar kasar pompuan
sampai satu tahap nanti, mesti dia akan jd lembut :)

zaujah until jannah said...

ade pompouan kasar. tp lps kawen die jd lmebut. tp dh jd mak kasar balik heheh

Nong Andy said...

:D

kasar atau lasak.. tapi tetap perempuan. secara semulajadinya mcm tu :D

ada seorang kwn ni. kami kat opis terkejut gila bila dia bagi kad jemputan kawin. Dia memang ala-ala tomboy orgnya.. rambut pjg gak separas bahu, tapi cara jln mcm lelaki. gi opis pakai kemeja panjang mcm lelaki dan berseluar slack. dia bukan tomboy.. tapi tak mcm perempuan juga.. semulajadinya mcm tu. terkejut besuk satu opis dpt kad kawin dari dia. paling funny.. kad kawin dia gambar dragonball ahahahaha...

Rapunzeel Cikilolo said...

kalau lelaki dah kasar lepas tu perempuan nak lembut? ape kes?

reenapple said...

err.. entah.. aku tak tahu nak klasifikasikan aku sebagai apa.. kah kah kah.. =D

Sis AI said...

Hahaha! Btul3! Prempuan ni ksar mana pun, ada taman jugak kat dlm hati tu.. Kcuali mana yg ala btul2 lelaki dan brnafsu songsang.. Bnda ni kjadian semula jadi.. Dh dwasa nnti msti akn makin matang, makin lmbut..

deno said...

deno pernah jumpa perempuan kasar... sedih betul kena tengking.. tobat dah taknak bercakap dengan die

CikUna said...

chop !! kasar ke der ?? hehe.. tak pe biar luar nampak ganas giler tapi dalam hati ada taman.. =D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers