CORETAN TERBARU NADH

Mencari ketenangan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Sumber: IluvIslam

15 comments:

EL MARIACHI said...

kalau perlu pergilah mencari damai di hati...

LM said...

Gi mana ? Bercuti?

Everything's Everythings said...

subhanAllah ;D
memang sgt tenang kalau tgk pemandangan yg indah.. Ciptaan Allah itu sempurna ^^

ahsfantasy24 said...

moga ketemu yang di cari..
sama-sama memelihara hati (:

Eza Boom Boom :) said...

hati boleh tenang melihat lautan yang tenang :))

reenapple said...

aku tenang je.. =)

#mencari ketenangan juga. =D

EruzuLiyana said...

kita pon nak cari ketenangan jugak ni :')

Noraim said...

ketenangan?

sama la.

tidur pn dpt ketenangan. hee.

boni kacak said...

memang sangat menenangkan..

Cik Pulau said...

ketenangan tu pasti ada kat kampung ai.. huu~

Nong Andy said...

aku yg tgk gambar ni pon rasa tenang apa lagi kalau duduk santai kat kerusi tu... maunya berlama-lama sambil layan buku BISIK :)

Syazwan Che Deraman said...

tenang je gambar?

kat mana ni?

Musafir Jalanan said...

rasa sangat2 ingin sampai ke situ, . . . . . . .
nikmatnye menghayati keindahan bumi Allah yg luas ni, . . .

lokasi di manakah ?

kay_are said...

bile dah tenang, hidup pun jadi senang kan? =)

kiera'sakura said...

akak pun suka cari ketenangan kat tasik, laut ohh damainya

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers