CORETAN TERBARU NADH

Harga blog?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM


Tak kuasa mak nak jual. Menggedik betul. Saja tak ada kerja. Cuti-cuti tak ada apa nak buat kan. Ada kenduri tapi tak dijemput takkan nak datang. Tak malu ke? Biarpun abang kawan aku yang kahwin. Macam nilah member!!!


Harga blog korang lagi havoc kan?
Klik sini untuk tengok harga blog korang pulak~~~

Ni tanda aku tak ada kerja. Makan time! Jom makan roti sardin gulung bersalut telur yang lazat!

Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers