CORETAN TERBARU NADH

Lompat jangan tak lompat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Nak bagi definisi dulu ke? Apa kau ingat buat esei lima muka ke? Aku sakit! Tak tipu! Semua sebab melompat. Tulah mak kata jangan melompat. Degil! Hei aku tak sukalah melompat-lompat ni. Ni semua gara-gara olahraga yang wajib untuk semester ini.

Oh my ALLAH. Banyak kali melompat tapi apakan daya. Takdir telah menentukan yang aku akan jatuh. Siapa jangka? Nak salahkan takdir? Of course tak. Aku bukan lupa diri. Masih sedar. Tak koma. Syukur. Tahi kucing pun tak ada kot! Ohoiii kalau tak kena samak. Yalah samak apanya. Hehe Aku sakit tangan. Cara jatuh? Biarlah aku dan mereka je tau.

MALU. Wakaka selamat ujian teknik lulus. Kalau tak nak lompat balik. Tak nak aku. Penat. Tengah panas pulak. Sabar jelah. Yang penting aku da landing baik punya kat pasir tu. Satu badan meniarap. Nyummi! Sebab itu aku tak suka bersukan. Penat!

Sakit. Nak mengadu kat siapa??? Di hati ini hanya tuhan yang tahu. Hatiku menangis!


Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers