CORETAN TERBARU NADH

Gempar! Pahar RM2.10



Mesti korang tak percaya kan? Jimat dan berbaloi-baloi belila kita beli barang dan puas hati. Tak percaya? Nampak, siap sarang burung tu. Tak percaya jugak? Haha gila kentang kan saiz dia?

Kecikkan?
"Masz, siap hantaran cincin kau. Siap ada pahar lagi," Aku kata kat member aku. Lepas tu kitorang kaw kaw gelak kat kedai tu jugak.
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

Sunah Sakura said...

keciknye...comeyy..hahaha

maszull said...

assalamualaikum iffah....yer la ingatkn besar tadi rupa2nya kecik je..:)

shida anwar said...

comeyyyyy.... beli kat akak 1 buat simpan atas meja

CikZaitul said...

kecik nye..
tak dapat bayangkan hantaran aku bagi kat pihak lelaki..sume bekas macam ni..

JIMAT kan !!
:)

Addin said...

atototo comelnyaaaaaa :)

Nong Andy said...

cool! haha.. ya memang kecik n comel :D

kiera'sakura said...

hahahaha, gelak kejap tgk menda comey tue :p

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

comey jer...ehehee

Cik Pulau said...

kecik dan sesuai dengan harga.. haha

aDisH.sHidA said...

kecik dan comey....hehehe..wat doorgift cantik gak nie

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers