CORETAN TERBARU NADH

Kisah baju polkadot dan posmen

Baju yang sepatutnya pakai hari ni sempena majlis sambutan hari jadi dan perpisahan kami dengan sekolah, tak berjaya sampai tepat pada masanya. Posmen lambat hantar! Kisahnya semua orang kuat prasekolah pakai baju seragam. Tapi seorang je ganjil sebab abang posmen lambat hantar. Namun tepat jam 12 setelah murid pulang ke pangkuan keluarga, barulah abang posmen sampai.

Sangat teruja mendapat baju tersebut. Walaupun dah terlewat, dia pun memakai baju itu. Sempat juga bergambar pelbagai aksi dengan tiga kembar baju serupa. Maka tamatlah kisah baju polkadot. Dapat juga merasa pakai baju tu walaupun saat-saat akhir. Baju dipakai tanda terima kasih kepada dua orang kakak yang memberi hadiah kepada dia dan rakan. Tanda menghargai, dia dan rakan turut serta memakai baju pemberian orang itu.

#Melompat guna baju polkadot dan berlatar belakang mural hasil sendiri sangat teruja rasa itu!
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments:

Juliet_iRa~" said...

nak tengok gambar mural!heeee

salam ramadhan iffah :)

Rara Nasiha said...

mesti comel baju polka dot tu kan. :)

cimöt said...

baju polka dot adalah sgt comel!

Gen2Merah said...

tahniah kerna dapat menghabiskan latihan praktikum.. moga jdi guru yang hebat yaa... salam 1 Ramadhan Ifa

ProfHariz said...

NAk tengok gambar boleh..

Nong Andy said...

tak ada gambar baju tu n org2nya sekali ke???

a.. memang terujalah. kalau haku pun teruja habis...

reenapple said...

huuu.. untung la. Comel.. merah mak ngah gitu..

#etiba ingat kat izzati..

deno said...

deno minat corak polkadot:)

kiera'sakura said...

nak tgk gambar tueeeeeeee

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers