CORETAN TERBARU NADH

11.05.2012

Okey perjumpaan blogger lagi. Rasa berturut-turut keluar balik malam. Ya, mengaku salah. Tak baik anak dara keluar lewat malam baru balik. Ingat masa dulu-dulu pukul 7 malam, pintu dah kunci. Sekarang perubahan umur mungkin. Maafkan saya! Akan kurangkan aktiviti lewat begini.

Oh petang tadi gerak pukul 2. Konon tunggu ALONG USOP. Sekali tak datang jugak. Driver tetap aku tu. Lepas tu, pergi Alamanda. Jumpa Kak Elly, Kak Shida, Qaseh Delia, Hani. Lepas borak dan beli hadiah baby-baby baru gerak pergi rumah blogger dari Qatar.

Siapa lagi kalau bukan Kak Lydia Miza. Comel sangat. Jumpa anak-anaknya, suami dan adik dia iaitu Farah. Lepas lepak sambil transfer cerita korea. Kami keluar pergi ke Putrajaya. Konon nak jumpa baby Ujang dan Yana.

Tup-tup ramai blogger lain. Jumpa Zamir Zanon untuk kali kedua, Ujang, Yana, babynya Zafirah, Bro Ben, Hafiz. Borak sambil makan. Barulah beransur pulang. Itupun kakak dah panggil balik. Pukul 10 masa tu.

Oh ya, gambar tunangan yang aku letak tu sebenarnya Encik Nadh. Tunang siapa? Yang penting bukan tunang aku. Aku adik dia, jiran dia, sahabat dia je. Tak lebih pun. Saja nak tunjuk kat tunang dia. Bagus pilihannya. Nadh kena pau hari ni dengan anak-anak dara. Bila lagi kan jiran? Terima kasih semua untuk hari ni. Sayang semua ketat-ketat!
Published with Blogger-droid v1.7.4

13 comments:

aamalinaazman said...

huwaaaaaaaaaaa
seronoookknyeeee dieee :)

aamalinaazman said...

heeee
kite2?
opah dan kak ngah
kekeke
comei kan :)

Nong Andy said...

oh.. Nadh rupanya :)

Woofer Storm said...

untunglah jadi hot...

Ce'gu JAERA said...

wowww.. jiran rupanya... mudah2an cikgu Iffah dapat calon suami macam en Nadh kan... amin

Bila la saya dapat join blogger2 gathering ni yaa.. naseb baik saya jauh nun kat Sabah..

Admin said...

then bila pula kita boleh jumpa?
hehehhe..

maszull said...

assalamualaikum iffah ...wah seronoknya keluar jumpa teman blogger ye...:)

apdm said...

salam...

beshnya jumpa blogger, tp kita segan la nak jumpa face to face ;)

Cik Pulau said...

kte bile pulak nak jumpa ni...
ai dah berdebar-debar tunggu surat ni,.. hihiihi

Dayang Deno said...

wah..... seronoknya!!! beruntung ifa... deno teringin juga jumpa kak lydia n ifa.. tapi jauh.. huhu

Unknown said...

bestnya bila kawan blogger dah jadi kawan realiti. :)

anak ayah said...

bestnya dpt gathering sesma~~ jeles~~~~

Kira Sakura said...

sedihnya akak xde ritu.. hukhukhuk

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers