CORETAN TERBARU NADH

Saya sangka dia orang kaya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
"Saya sangka dia orang kaya. Naik BMW X SERIES Rupanya, itu kereta curi. Saya dah terlanjur menikahi dia. Kini saya menyesal kerana tertipu dengan kekayaan depan mata," Ujar seseorang dalam imaginasi aku.

"Siapa suruh pandang harta kekayaan? Kalau benar dia kaya sekalipun, yakin ke kau akan bahagia dengan kaya itu? Lagi satu nasihat aku. Jangan hanya pandang luaran aka don't judge a book by its cover! Padan muka!" Okey ini pun aku reka. 

Moral of the story? Sila fikir sendiri~~~

7 comments:

Kira Sakura said...

mencintailah dia seadanya dia jgn memandang harta dan rupa semata.. hihihi..

ellowww wahai cik imaginasi laen kali berangan la mitsubishi lancer sama.. hahahaha :p

Unknown said...

sekarang ni kalau nak cari calon suami,ada harta tu memang tersenarai dalam list..sebab tu ramai perempuan kena tipu..

reenapple said...

moral of the story.... pandanglah hati dia, bukan fix=zikalnya...hati yg baik, maka baiklah fizikalnya di mata kamu..

#err... apa ntah aku merepek..

Unknown said...

tak sangka, akhinya dia tetap memilih bekas suaminya..
iffah kak ayu rs awak kena bukukan hasil nukilan awk..

sayang jika dibiarkan begitu shj

Nong Andy said...

Duit hampir segalanya pada masa kini.. tapi bukan segalanya!

Juliet_iRa~" said...

harta rupa dah xleh tgk sekarang ni..

sbb tu smua menipu..hukhuk

Dayang Deno said...

erk... itu cintakan harta dan duit...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers