CORETAN TERBARU NADH

Misteri Anonymous terbongkar

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Asyik-asyik anon je kan blog ni? Suka hati akulah =P. Tak sebenarnya nak kongsikan sedikit pasal misteri si Anon. Maklumlah aku ni kepoh sikit. Habis kawan-kawan aku terjebak nak meneka siapa si Anon ni. Mula buat puisi untuk Anon. Tapi yang lawaknya, semua pakat nak mengaku Anon tu. Sebab tu terhasil cerpen Alahai Anon. Saja nak kongsikan kat korang komen-komen Anon yang memang superb.

Jadi sesiapa jangan sewenangnya nak mengaku dia. Hak cipta terpelihara tau. Biarlah Anon aka sahabat aku tenang je dengan misteri dia. Janganlah berteka-teki lagi. Dia lelaki. Bukan perempuan. Cis! Malu aku. Ingatkan perempuan. Tulah don't judge a book by its cover. Tak pasal dah malu =P Buktinya ini "Belum fikir nak jadi perempuan lagi :) By the way terima kasih buat saya senyum dengan cerpen ni..."

Kawan-kawan yang prihatin pasal Anon ni, semuanya dah terbongkar. Jadi jangan perah otak teka siapa dia lagi. Aku pun nak mintak maaf terpropa lebih kat blog sendiri. Tak pasal-pasal status, entry pasal Anon memanjang. Kelakar kan? Okey, buat Anon berjantina lelaki itu jangan serik nak tinggalkan komen kat blog ni ye. Kita kan kawan?=P

Motif entri ni ialah tak semua Anonymous tu jahat, keji, reti mengutuk je. Jangan sebab nila setitik rosak susu sebelanga. Jangan sebab marahkan nyamuk, habis kelambu dibakar. Lagi satu kan, anonymous makin ramai kat blog aku. Aku makin hairan sebenarnya. Tapi benda baik tak apa kot. Kan? Jangan semua pakat jadi Anon pulak. Pening aku karang. =)

13 comments:

Unknown said...

secret admirer lettew

Anonymous said...

oke2

opah pong nak jadi anong la
hehehe

upsss

terbocor rahsia sendiri
kekekekekkee


regards,
opah anon :p

Kira Sakura said...

nasib dia mengaku cepat...hihihi

x kisahlah sape anon, walau baik dan buruknya dia, walau pujian atau hinaan kita kena terima dan selidik positif dan negatifnya teguran dan nasihat dia tue kan... ;)

Anonymous said...

TAK NAk DROp KOMen Dah.
IDENTiti Dah TERBOngkar.TAK BEst DAh :p
SELAMAT HARi CEKgu :)

Hanim Irsyad said...

owhhh.. akhirnye terbongkar yang dia lelaki. tak suke anon tuw anonying. :)

reenapple said...

ohooooo.. akus till nak kata anon tu secret admire kau.. heheheh.

kita tunggu dan lihat. Mulut aku masin tau.. kekekekek. =P

Dayang Deno said...

peminat ifa tu kot.. dia minat tapi diam2.. hehe.. jgn marah eh ifa.. deno jarang kena attack dek anon.. :)

Anonymous said...

tetiba nak jd anon...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/05/birthday-anniversary.html

Anonymous said...

Saja nak rasa jadi anon hehehe..

-Mami Shinta-

Ce'gu JAERA said...

kalau ramai anon yang serang blog saya, terus saya akan hide kan comment agar anon takkan muncul2 kembali... wahhaha... sapa suru jadi pengecut... (",)

Woofer Storm said...

ramai orang syg anda..bersyukurlah..

CikUna said...

waahhh !!! Congratz.. finally dah jumpa pun en anon yang gorgeous tu.. weee~

Anonymous said...

thx ssh2 je puji sy..

dah lama sy jd secret admire

sy peminat setia cik ipah tau

hua hua hua :D



-eerashera-

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers