CORETAN TERBARU NADH

Blackberry 9380 atau Curve 5 untuk dijual


Ehem aku penjual handset pulak. Tak, sebenarnya kawan aku yang gila gajet nak jual handset ni sebab dia dah banyak handset. Orang kayalah katakan.

Jadi handset ni dia nak tolak dengan harga RM800 saja. Harga boleh nego lagi. Masa beli dulu RM 1000 ++. Baru guna dua minggu. Dah tersadai dua minggu. Dia guna pun depan aku. Setakat ni tak ada rosak ke apa. Dia cuma tak nak pakai handset tu. Dia beli 15.4.2012. Dah genap sebulan!

Ciri-ciri BB ni dia fully touchscreen. Tak ada slide-slide. Boleh guna sebagai smart tag. Sebab selalu lalu tol kan? Leceh tak ada smart tag. Boleh BBM free. Ada application wikitube. Ringan dan kecil je. Tak macam note gedabak tu. Original Brighstar earphone dalam wrapping. Aku suka handset ni. Serius! Malang sekali duit tak ada! Uwaaaa.

Kod area: Kl, selangor, negeri sembilan, melaka.
Penghantaran delivery by owner. Tiada cas penghantaran.
No untuk dihubungi: 01112190589 Miss Lieyah
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

nak ..tapi xde duit lagi ..huhu

aDisH.sHidA said...

bape harga nya iffah mcm berminat

Ce'gu JAERA said...

saya dah ada Samsung Note.. bagi peluang kawan2 lain utk membeli dan memilikinya.. ehehe

Anonymous said...

peluang baik tapi sayangnya dihujung sem ini.
kalau tak dah amik.huhuhuhu

Unknown said...

sayangnya,tgh pokai.hikhik

reenapple said...

sayangnya aku bukan pencinta BB.. hehehe

Puan Besar Shag Yahaya said...

Tak dop duit wooo~ Kalau tak dah angkut ni balik rumah :D

Kira Sakura said...

blh tonyoh2 erk.. hihihihi.. note gedabak tue la best :p

♥fie yasmin♥ said...

salam..dear..ada lagi ke?..nak tanya brightstar set ek?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers