CORETAN TERBARU NADH

Happy teachers day!


Ehem 16Mei tahun ni makin bermakna. Sebab aku nak habis belajar dah. Wah teruja! Tujuan entry ni bukan nak meraih ucapan dari korang semua. Aku cuma nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru di seluruh Malaysia khususnya guru pertama dalam hidup aku.

Mestilah ayah dan ibu. Kalau bukan mereka, aku takkan pandai meniarap, merangkak, bertatih, berdiri seterusnya berlari. Mereka juga merupakan pendidik. Malang sekali hanya aku je mengikut jejak langkah mereka secara tak sengaja.

Semua berlaku ada hikmahnya. Mungkin ini sudah takdir untuk aku. Terima dengan redha. Selamat hari guru juga kepada kawan-kawan blogger yang bergelar guru. Sesungguhnya jadi guru bukan mudah disangka kan? Moga setiap ilmu yang cikgu-cikgu salurkan akan berkekalan menjadi saham di akhirat kelak. Amin.

Nota Iffah: Anon, o anon awak ada blog ke tak? Ada orang tanya ;-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

14 comments:

Kira Kekuri said...

selamat hari guru untuk guru sedunia dan bakal guru :D, tanpa guru siapalah kita. sobss2

Suhaili Sarif said...

selamat hari cikguuuu iffah

dari kak anonelly

Anonymous said...

MaAf, BELum ADa BLOg SETAkat Ni.
dLAHirkn TANpa BAKat BUat KARAngan :)
LEBih SELEsa MEMerhati SERta MENELiti HASil PENULisan & RAGam BLOGger(stalker ft ANONYmous)
APa PUn SELAmat BERkarya.

reenapple said...

heee.. selamat hari guru jugak.. =)

Woofer Storm said...

selamat hari guru iffah...

Noraim said...

selamat hari guru dan tahniah dah habis belajar :)

ain dzaya said...

ain baru perasan esok hari guru..
huehuehue.

Gen2Merah said...

selamat Hari Guru juga ya cikgu.. semoga kita menjadi warga pendidik yang cemerlang untuk anak didik bangsa...

kiera'sakura said...

terjebak? xpe la myb nie jalan yg terbaik tuk Iffah yg Allah dah aturkan ;)

msredcheesecake said...

selamat hari guru tuk iffah.... dan sume cikgu...

Anonymous said...

.

maszull said...

assalamualaikum iffah ...selamat hari guru buat cikgu iffah ...:)

efa nur said...

selamat hari guru kembo! :)

Ryu on ahsfantasy24.com said...

selamat hari guru !
:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers