CORETAN TERBARU NADH

Anak pengubat lara




Amboi tajuk kemain lagi kan. Saja je nak cerita pasal anak pulak. Ni bukan anak aku ye. Sebenarnya aku sampai Kajang tadi terus hantar ayah pergi klinik. Tak sihat lagi. Ibu pulak ke Melaka. Anak yang baik bukan? Haha

Lepas tu misi mengangkut baby kecil berjalan ke giant. Anak kecik ni memang pengubat duka lara. Aku taklah sedih mana. Cuma aku letih drive tadi. Mengantuk jangan cakaplah. Hampir juga nak terlelap. Tapi dengan adanya Ayin, aku layan dia terus hilang penat. Seronok ada anak. Ops anak buah.

Korang rasa anak tu lambang kebahagiaan ke? Perlu ke aku ada anak sekarang? Haha merepek lagi. Dah-dah masa untuk layan budak demam tu. Tadi dia nak makan cakoi. Aiyo. Laju je tangan tu kan?
Published with Blogger-droid v1.7.4

12 comments:

Dayang Deno said...

setuju.. :)

Eera Shera said...

amboi x lama lg la tu...btul la anak tu penghibur..ada adik pn dah meriah anak lg la

Unknown said...

memang perlu. sebab kalau asyik dok sedih2 je, kan jadi benda laen plak

reenapple said...

ANAK??? penngubat kebahagian??? mungkin la.. aku tgok Nong Andy happy je.. hehehe

Anonymous said...

TU Bkn MEREpek ,Tp KEinGinan KALi .MOga BERtemu JODoh :) Biasakn Diri DENgan ANk SAUdara DULu,NANti AKan DATang ADa REZki SENang :) CUMEL Die

Puan Besar Shag Yahaya said...

Comel lah anak . . . buah. Hihi ;)

Anak memang pengubat segala penyakit kalau kita mmg suka melayan budak kecik :P

Anonymous said...

alolorrr, sangat comel la dia. diam je duduk dalam tu :)

Unknown said...

anak, penambah kebahagiaan :)

Kira Sakura said...

walaupun letih tp seronok layan anak2 nie kan.. org selalu pelik klu akak bahasakn ank sedara akak tue dengan sebutan "anak saya".. dh ank tue mmg drah daging akak pun btol la anak sy kan *emo* hihihihi

Nong Andy said...

bahagia tak terhingga bila ada anak... lagi2 bagi si ibu yang bertarung nyawa melahirkannya... rasa hebat saja bila anak itu dah lahir.. kemudian membesar di depan mata. anugerah.. juga adalah amanah.

*iffah, aku sedang cuba jadi ibu yg baik.. tapi aku manusia biasa, mudah lupa mudah lalai :(

Sis AI said...

Ank ni penting sis. Sdara sy ni pniaga tegar. Mmg penat gila brniaga mcm dia, sy tau sbb sy prnh jdi pkerja dia.. Tp dia slalu ckp dgn sy, bila dia balik rumah, tgk telatah ank yg smbut diorg balik, tiba2 hilang rsa penat tu. Ank ni, lambang kbahagiaan.. Lmbang smangat.. Yes, satu lmbang smangat utk satu kluarga trus bertahan dan truskn pmbaikan dlm khidupan. :)

aamalinaazman said...

eheeeemm
x lame dh tu
hahahahaha

betulla
sebb itu anak itu cahaya mata
sebab memberi cahaya kepada mata yg melihat :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers