CORETAN TERBARU NADH

Bila aku stress

Bila aku stress mesti otak serabut. Paling teruk sakit kepala menyerang. Korang pernah stress? Ada cara menghilangkan.

Antaranya makan. Oh suka makan. Bila stress mulalah nak makan banyak. Beli jajan, coklat, aiskrim. Sebab nak sejukkan hati. Lagi-lagi stress dengan perangai orang. Aku tak boleh marah sebab tak reti.

Apa yang aku buat ialah pendam je. Bila pendam tu stress tu. Cara aku hilangkan stress dengan makan. Korang? Ada tak cadangan hilangkan stress ni? Jangan stresskan diri okey?

Ps: Dia suka stresskan diri.
Published with Blogger-droid v1.7.4

13 comments:

Sunah Sakura said...

gemokla camtu

Unknown said...

tdo.... :)

aamalinaazman said...

dah beli cekelat byk2 x?
hehehehe
tamo stress2 taw..nnti jadi cm opah sakit
wuwuwuw

syakirahmn said...

taktau nak rasa stress tu camna, cuma bila keje blambak,rasa mcm terbeban sedikit.

stress? ambik wuduk,lepas tu solat lah pape jenis solat sunat ke kann,xpun ngaji. dapat la rasa ketenangan sikit.

tp kalo stress2 kan, best jugak kalau dpt g bercuti ke kan,huuu,mesti hilang habis semua stress :D

Diana @ BKKC said...

akak pon stress ni

Ainul Hayat said...

Iffah, kita lebih kurang jer...kalau stress mesti nak mkn. HUH

Fasihah Supian said...

berzikir, mendekatkan diri dengan Tuhan ;)

Faaein Talip Roy said...

stress.. makan cokelat banyak2.. itu stail sy.. huhuhu.. ^^,

Unknown said...

aku kalo stress umi le tmpat aku nak ngadu

Cik Bambam said...

bila stress mkn.. bila dah mkn jd gemok.. bila gemok stress balik..ahhaha.. takde penghujung cerita lar alamatnya! :D

Anonymous said...

Kalau stress harus membaca komik yang lucu lucu. Harus punya hobi sampingan yang senang dilakukan. Stress boleh menyebabkan amarah. Makanya berwuduklah untuk menghilangkan amarah itu. Try berwuduk. Dah alang alang berwuduk, solat sunat. :D

zahidah seran said...

akak kalo stress xlalu makanle pulak.
=(

Asyikin said...

nurul suk nangis puas2 bila stress, pastu tidur, insyallah lepas bangun tidur mesti at least perasaan tu dah tenang sikit :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers