CORETAN TERBARU NADH

Seoul Garden, Mahkota Parade

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
SEOUL GARDEN, MAHKOTA PARADE, MELAKA
Abaikan tangan kawan-kawan aku tu
Okey, dulu aku ada update pasal ni. Tapi aku nak update lagi sebab aku seronok pergi sini. Dah namanya seoul haruslah gaya korea. Sekali masuk 30++. Kalau weekdays, bawak student card dapatlah 20++.

Apa yang menarik? Boleh makan sampai kenyang. Hari jumaat lepas kami makan selama dua jam. Sila muntah. Makan perlahan-lahan. Aku suka makan daging, ayam. Grill kat kuali dia. Kalau korang biasa tengok cerita korea korang amat teruja nak makan macam dia. Ada stimbot. Korang boleh pilih segala bebola yang korang nak.

Ada nasi, mihun, mee, benda bergoreng, segala jenis salad, segala jenis seafood. Memang ambil berpinggan-pinggan. Sangat menguntungkan walaupun mahal. Ada ruang air, abc, aiskrim, cendol. Semua layan diri. Yang penting dapat rasa macam kat korea. Serius seronok. Kepuasan berganda-ganda bila makan dengan kekawan.

Ps: Dia dah cuba ke tak?

15 comments:

Anonymous said...

Pergh. style. Patutnya kena bagi map sekali. Promote sikit untuk mereka yang terliur macam saya. kekeke. :D

aamalinaazman said...

huwaaaaaaaaaaa
opah asik nak pegi Seoul Gaden kat JB
x pegi2

nnti kite gi eh
heheheh



ehem2
belog anda sedang mengalami revolusi
hahahaha

pewittt!

Asyikin said...

tak try lagi !!!! demmmm =.='

aliarosli said...

lupe pulak akq melaka gak..

ala, tapi xleh nk jmpe gak.. luse dah nak balek

Abu Zafran said...

bestnya..makan2 dekat tempat sedap pulak tu...


Jemputan khas singgah ke blog chegu zubirBLOG CHEGU ZUBIR

IPAD 2 FREE untuk ANDA

Jom cashout duit korang dengan

PRASEKOLAH FREE UNTUK ANAK ANDA

Cik Bambam said...

arghhh!!teringinnya mkn cni!huhu..

Unknown said...

mmg best n selesa makan kat situ...
siap boleh tambah2 lagik ;p

Anonymous said...

ok.tetibe lak lapar nak makan grill food.jd kalau mkn kat sini feeling ala ala korean la gitu ye.

Nong Andy said...

korean food di Sabah semua non halal..

Rtp Farra Arisha said...

i've never been here before. i should go to this place one day!! :') hehe. thanks for promoting this to all of us!

Unknown said...

sama ngn blog opah engko le ni

Faaein Talip Roy said...

teringat masa makan2 dengan teman sekerja dari korea..

K said...

untunglah dapat makan besar

Luqeem™ said...

stimbot tu, dh lama x mkn..huhu..kat rumah dia pnye kuali stimbot bot dh mcm brkarat..huu

Masz Mukhtar said...

Cantik tangan. Ahh. Siapakah pemilik tangan yang pegang chopstik tu? Ahh--

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers