CORETAN TERBARU NADH

Hati wanita ibarat kerak nasi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Siapa setuju?

Aku? Kalau aku, aku setuju. Sebab hati aku memang macam tu. Tapi tak semua perempuan macam tu. Ada jugak hati sekeras kerikil. Kau pujuk macam mana pun tak jalan. Semua ni bergantung pada diri dia sendiri. Kalau perwatakan perempuan tu degil, keras kepala, jenis tak makan saman memang tak sesuai dengan kenyataan di atas.

Hati perempuan biasanya nampak je keras luarannya. Jual mahal. Tapi kalau kena dengan gayanya dia akan lembut jugak. Jadi kalau nak lembutkan kerak nasi mesti dengan airnya. Kalau nak lembutkan hati perempuan mesti dengan caranya.

Apapun ada je hati lelaki macam kerak nasi kan? Baik mengaku. =P

Ps: Dia pun sama.

18 comments:

Asyikin said...

sangat setuju, kalau tak dipujuk ibarat nasi dalam periuk nasi yang tak berbasuh tu ha, berfungus-fungus =.='

fRaMe+LenSeS said...

Tade2,. Ati ppn je. Miahahaha

maszull said...

assalamualaikum iffah...yer la walaupun keras tapi hatinya lembutkn jgn disangka tgn yg menggoncang buaian tak boleh menggegarkn dunia...:)

Not Specified said...

Saya setuju~

Anonymous said...

hati aku macam kerak nasi. :p

hehehehe. :D

msredcheesecake said...

akak la tu, payah tul nak kasi dia keras....

Unknown said...

betol3...same mcm sy kerak nasik tuh ;p

aamalinaazman said...

ade2
betol2
ai sokong cucu aiii
weeewiit
hehehee

saya cello191 said...

tu r..
keras2 wanita, ada lembutnya jugak~~

Unknown said...

hati aku ada taman

A.I.N.S.Y.A.H said...

stuju sangat.. nasi+air=bubur.. ;D

budak penjara said...

pompuan nmpk je jual mahal..tp klu dh kena mengayat kt buaya..tewas gak..haha..itulah wanita..

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

sbnrnya senang je nak pujuk pempuan nih.. laki je x phm bahasa, hihihi

Faaein Talip Roy said...

hati tisu.. cepat nangis.. huhuhu..

anGah said...

tudia.... kerak nasi ke? hehe

Luqeem™ said...

hati lelaki dan kerak nasi? hurm.
hati lelaki dan batu bata ok sikit. haha

Ainul Hayat said...

Memang pun.
Tapi AWAS bila hati wanita terlalu saket kerana kekecewaan lampau, kebarangkalian untuk jadi sekeras KERIKIL tu ada.

Nurul Hazwani said...

huhu~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers