CORETAN TERBARU NADH

Bila kita

Bila kita rasa sunyi
Pasti kita terasa sepi

Bila kita diam membisu
Pasti ada gangguan nafsu

Bila kita senyap sendiri
Pasti tiada yang menemani

Bila kita berduka cita
Pasti jiwa kian lara

Bila kita lupa yang Esa
Pasti kita makin alpa

Bila kita jauh tersasar
Pasti kita makin gusar

Bila kita kembali semula
Pasti taubat diterima

Bila hati mula tekad
Pasti kita mula bertaubat

Bila hati tersangat tegar
Pasti harap sentiasa segar

Kita ada hati, kita ada jiwa, kita ada Allah, kita ada segalanya untuk kembali ke pangkuanNya. Jangan takut kerana berani kerna benar dan takut bila melakukan kesalahan. Sekian, peringatan buat aku dan kamu.

Ps: Semoga dia sentiasa bahagia.
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

aamalinaazman said...

baik!
opah x takot makan ubat walau tercekik
huk3 =]

Unknown said...

nice.. aku suka entry ni.. :)

budak penjara said...

x raya ke weh??nmpk men blog ngn feshbuk je..haha

maszull said...

assalamualaikum iffah...nice 3x...:)

Dayang Deno said...

ifah pandai buat entry menarik perhatian deno..:)

Anonymous said...

Pantun nasihat ke ni? Hehehe.

Terima kasih. :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers