CORETAN TERBARU NADH

Disebalik La Tahzan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku sejak buat La Tahzan rasa macam orang baik-baik pulak. Bukan apa nak berlagak baik. Cuma entah rasa nak nasihat orang jangan sedih. Tu je motifnya. Tapi untuk kepuasan diri aku. Aku nak kongsikan sesuatu untuk korang.

Sebenarnya bukan aku sorang yang menulis La Tahzan ni. Dah macam penulis kedua pulak. Bukanlah dia penulis tak rasmi. Aku saja bagi peluang kat seseorang untuk menaip pasal La Tahzan. Dia berminat nak menulis kadang-kadang dalam La Tahzan. Sorang pun tak perasan yang tulis tu bukan aku.

Nampak sangat matlamat berblogging aku tak tercapai 100%. Aku tak salahkan korang. Nampak sangat aku tak ada identiti diri lagi. Kalau aku tak ada, penulis kedua kata nak sambung tulis kat blog ni gantikan aku. Korang bagi? Dia yang tulis entri La Tahzan: Cantik bukan sekadar rupa paras. Opah je perasan. Yang lain memang tak kenal identiti penulisan aku lagi ye?

Aku saja nak rahsiakan identiti si penulis. Kalau dia rasa nak join jadi penulis La Tahzan aku bagi je. Lain orang, lain idea, lain caranya. Baru satu entry ditulis oleh penulis kedua. Yang penting dia wanita. Bukan lelaki ye. Tu je aku nak cerita. Aku masih kecewa T__T

Ps: Dia mengada dan memang mengada.

10 comments:

Diana @ BKKC said...

akak ada buku la tahzan ni...tp entah letak mane ntah...hehe..;p

aamalinaazman said...

aigooooo
jgn la kecewaaaaaaa..meh sini nak bagi pelukan anti kecewaaaa..kikikiki


La Tahzan!=]

Naniey TJ said...

Ptt la rse cm plik je. Jgn kcewa k, bkn xprsn tp mgkin pnulis tu pndai sgt tiru gya tulisan ko. Sle bertabah. K.

fRaMe+LenSeS said...

tak apaah jiran, pk camni suda, janji sampai apa y nak disampaikan tu. :)

Geng Borak said...

la tahzan.. saya takde lagi buku tu.. banyak idea menulis yea..?

Faaein Talip Roy said...

buku La tahzan.. dah lama beli tapi tak baca-baca lagi..

owh.. akak tak perasan. yelah.. sebab tak selalu sangat singgah blog iffah dulu..

Sunah Sakura said...

yu kecewa kenapa? i pun tengah kecewa ni...ggrr

K said...

dah agak dah bukan dia yang tulis. werk

Cik Pulau said...

err.. nape ai tak perasan pun..
ehhmm..
yu kecewa nape? huuu~

Eera Shera said...

asal kan ape yg nak disampaikan diterima cukop la

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers