CORETAN TERBARU NADH

Review Blog Jawapan Teka Bilangan Coklat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Huih persaingan sengit nampaknya. Mata korang dah jadi mata apa? Mata unta? Kesian semua dah menjulingkan diri. Sekarang tibalah masa untuk tunjuk tumbesaran gambar. Siapa betul dan cepat ye? Semua dah tak sabar kan nak tahu?
Tada! Cepat kira!
Aku dah kasi senaman mata terbaik untuk korangkan? Inilah jumlah sebenar. Jawapannya lapan coklat. Cadbury strawberry, cadbury waffle strawberry, cadbury crunchie, nestle milky bar, chocmix(Kalau tak silap), smarties, nestle kitkat dan cadbury finger.

Siapa orang pandai tu? Ramai jawab betul. Tahniah. Tapi yang terpantas ialah jeng jeng jeng. Pemilik bicara lensa. Oh akak yang sungguh pandai berkata-kata. Gambar yang hebat sekali. Aku bukanlah peminat gambar-gambar dan dslr. Tapi bila tengok gambar yang ada nampak macam aku pulak ada kat sana. Menjiwai kan?

Review apa ye? Blog best. Simple. Lain dari yang lain. Setiap entry ada gambar yang mengagumkan. Blog dia pun dah ada kat bloglist aku. Kira suka bacalah=) Korang cuba terjah. Pasti suka dengan kakak ni. Faaein Talip Roy namanya aka FTR.

Ps: Aku dah kata dia tak nak teka.

12 comments:

Ku Azhar said...

ha ah..serious rasa terbaek!! hehehe..nk milkybar blh?

miss jambu said...

wah byknya coklat..nak double decker boleh tak?hehehe ^^


Nak minta anda komen entri ini
http://genkcorner.blogspot.com/2011/11/wordless-wednesday-korang-pasti-sakit.html

nsk said...

aku teka 8. betul ah. wuu..~ =D

aamalinaazman said...

allll
kak Faein ke
ne aciiii
hahhhahahahahah
cekelat sungguh la budak ni..hehehe

SoLy SoLicious said...

nk coklat 1 !! heeeee

Cik Bambam said...

macam lain lak buka belog iffah ari nie?? :P

mas saari said...

akak pun teka 8 kan? betul jugak!
maknanya mata masih baik lagi..heheee

KaK LimAh Si SupiR said...

dh lame xdtg sini, dh bewajah baru p0n..comeyyyyy :)

hazanis said...

banyak nye shopping...:P

awak telah di tag...
http://hazanis.blogspot.com/2011/11/contest-blog-saya-terbaikkk-by-aina-dan.html

syakirahmn said...

blog tu mmg best! karya yang cantik ;D

Faaein Talip Roy said...

hehehe.. patutlah rasa cam nak mengadap lama2 je kat blog iffah ni..

hehehe.. tak sangka betul jugak eh akak teka.. hehehe. tak de hadiah cokelat ker? ;p

Eera Shera said...

byknye..nak sikit...

baru pas hentam snickers td..hihi

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers