CORETAN TERBARU NADH

Siapa kenal nama ni?

IFFAH AFEEDAH.

Haha sejak bila nama aku tertukar ni. Selalu orang salah sebut nama aku. Sabar jelah. Korang ada pernah jadi macam ni? Kalau tak peka memang tak sedar tu nama kita. Haha nampak sangat aku peka. Walaupun bunyi nampak pelik laju je aku ke kaunter.

Tu kisah semalam. Hari ni pun kena lagi. IFFAH AFEEFAH tertera kat surat rujukan ke Hospital Serdang. Dia sebut IFFAH AFEEDAH. Geram sungguh akulah. Susah sangat ke menyebut nama aku dengan betul? Tapi tak adalah aku pergi belasah dia haha.

Lain kali bacalah nama orang betul-betul. Sadis tau tak? Ada yang jenis sensitif bila nama salah sebut ni. Kena saman pun pernah. Sebab lain sebutan terus jadi bunyi lain yang agak pelik dan lucah. Pernah kan? Hati-hati, sebab tu orang kata nama jangan dibuat main;-)

Ps: Nama dia senang nak sebut.
Published with Blogger-droid v1.7.4

13 comments:

Asyikin said...

hye IFFAH AFFEEDAH :) *sambil lambai tangan*

TS said...

betul...tgk elok2 sblm sebut..hikhik

sue perbs.. said...

ahaha.. susah nye nak sebut name..

Abu Zafran said...

hehehee...relax..cool

Jemputan khas singgah ke blog chegu zubir BLOG CHEGU ZUBIR
Santa 2011 xpakai rusa dah...dia pakai..
soalan killer buat lawyer
Libresse boleh jadi anak patung
RM 30 Shopping voucher
beg prada,YSL oercuma utk anda
rm 16 ribu buat yang awal..dan bercuti
Menari bersama SHOWDOWN 2012

Nong Andy said...

Kwn ku nama Atifah. tapi aku slalu panggil dia.. Iffah.. Fafa.. fafah.. si tifah tertipu.. taufufa.. nasib baik dia okey jer hihihi... sebab dia pun buat menda yg sama dgn aku :D

Mohd Sazli Cikgu Autocad said...

hehehe...betul2..pantang panggil nama dan eja nama salah ni..aipp

QasehSuci said...

hahah...tu perkara biasa...penah gak jadi nama my dad ditukar...dari zainol kepada zainal...sedangkan zainal tu nama atuk belah my mom...heheh

fRaMe+LenSeS said...

Nadh penah wat. orang slh sbt nama Nadh, Nadh wat tatau je. last dia tanya, Nadh gtau aa.. dia pertikaikan. At the end dia kena balik.

do i care? ahahahahhahaa

Ku Azhar said...

afeedah...sy datang!! hehehe :P

aamalinaazman said...

kekeke
name samaran baruuu..heeeee
cian kak ngah ye...

Unknown said...

hik hik nama baru sekarang

Luqeem™ said...

dktr tulis handwriting sbb tu nmpak F mcm d..hehe

Dayang Deno said...

sabar je la.. tapi deno setakat nie xde lagi org silap paggil nama... biasa org paggil dayang je... nama penuh jarang2 org paggil... heee

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers