CORETAN TERBARU NADH

I'm Sorry


ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Cuba hayati lirik. Buat seseorang yang bagi aku lagu ni. Terima kasih banyak. Lagu ni sangat bermakna. Bukan dia yang salah. Aku yang salah. Dia kata dia baca blog ni. Aku nak mintak maaf lagi sekali atas keterlanjuran kata-kata. Aku tak peka. Orang lain pun ada hati dan perasaan.

Ya aku mengaku salah. I'm sorry! Lagu ni ditujukan semula kepada seseorang. Maafkan saya. T__T. Tak nak tunggu dah nazak baru nak bermaafan. Aku takut tak sempat. Maaf semua pembaca. Maaf, maaf dan maaf sebab aku bukanlah orang yang baik dan bukan orang jahat.

Ps: Harap dia pun maafkan aku.

10 comments:

aamalinaazman said...

^____________________^

alololo
cuwiitnyeee =]

zahidah seran said...

but,
it's hard to say i'm sorry..=((

azzey said...

semoga dia sedia memaafkan ye..:)

budak penjara said...

mana boleh cmtu..wt salah ngn org..phtu konon2 nk mintak maaf..haha..

محمد رازيق said...

maaf itu indah. salam kenal

msredcheesecake said...

InsyaAllah dia maafkan....

Msred pun minta maaf kalu ada tekecik kan hati Cik iffah....

maszull said...

assalamualaikum iffah...saling maaf memaaf sesama kita yer...kemaafan terindah...:)

Sunah Sakura said...

i maafkan u!

Eliza Sulaiman said...

xpe xpe saya maaf kan. haha!

Kira Sakura said...

insyaAllah die maafkan... =)

alololo shian iffah...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers