CORETAN TERBARU NADH

Review Blog REENAPLE

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ehem aku kembali untuk mereview blog. Ada sesuatu yang buat aku tersuka kat blog ni. Sebenarnya lama dah ikuti blog ni. Maksud aku baca blog dia. Cuma hari ni baru follow. Kan aku dah kata aku malas nak klik button follow.

Orang bertuah macam dia layak direview. Blognya unik. Aku suka cara dia sampaikan cerita. Setiap entry ada gambar. Lain dari yang lain. Yang pasti aku suka setiap entry dia. Wah memang meresap ke jiwa ni. Lagi-lagi tengah tak ada kawan. Layan je.

Cuma satu je kurang. Blog dia berat sikit. Bila nak baca entry kena loading habis dulu. Sebab aku dapat tengok gambar. Fontnya hilang. Tapi sebab nak baca jugak. Kenalah sabar menanti. Apapun best blog ni. I like~
pIecEs Of LiFe...
Klik sini untuk terjah
Klik sini untuk baca entry-entry meletup. Awak, saya suka blog awak sangat-sangat. Teruskan menulis=)

Ps: Dia penyabar.

6 comments:

Unknown said...

jom terjah...

cintailmu89 said...

err..hang follow blog cheq kan?
fuhhh..
antara yg bertuah ni.. =)

maszull said...

assalamualaikum iffah...jom kita terjag blog die...:)

reenapple said...

hee.. terima kasih sebab puji blog kita.. hhuhu

kita pom suka baca blog dia..=)

p/s= sal blog berat, errr..nanti kta try usahakan..=)

Nong Andy said...

aku sudah melawat dan Iffah memang betul. Best blog ni :)

fRaMe+LenSeS said...

comeinya belog dia. wahhh kagum..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers