CORETAN TERBARU NADH

Aku dimadukan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Perit sungguh bila terasa dimadukan. Aku juga pernah rasa. Jangan tanya siapa yang buat. Sebab korang bertanggungjawab atas hal itu. Ya jangan lupa korang yang memadukan aku.

Korang tak perasan pun mana satu entry aku tulis mana satu orang lain tulis. Aku dimadukan. Oh tidak!!! Lepas ni kalau aku pencen aku suruh je penulis kedua tuliskan. Merajuk dengan korang sebab memadukan aku. Haha gedik gila kan nak merajuk segala?

Ni baru madu blog. Kalau dimadukan suami? Uwaaa tak dapat bayangkan T__T. Bermadu sepahit hempedu!

Ps: Dia suka bab madu ni.

9 comments:

Unknown said...

tapi madu tu manis.hehe

Nong Andy said...

haha.. buat gimik lagi byk-byk.. kan ko juga yg kuciwa! Madu tu manis.. tapi siapa kena madu akan rasa sepahit hempedu!

* susah nak teka. sebab kadang-kadang cara penulisan boleh berubah mengikut mood! Iffah.. aku tak pandai pujuk ko.. tapi ko jgn la merajuk pjg-pjg...

aamalinaazman said...

huuuuu
maduuuu
sgt sakit

wuwuwwuw

Cik Pulau said...

kalau ai...
jujurnya ai tak sanggup dimadukan suami.
lalala~

Abu Zafran said...

madu itu pengubat hati yang luka

Jemputan khas promote blog Promote blog dengan ENTRY

Jom singgah SINI sama
Mencari INSPIRASI??Lihat ini pasti ada sukakan ia
TIPS kewangan terbaik dalam terbaik.
soalan killer buat lawyer
Menari???minat ker??jom tengok kumpulan2 ni menari
beg prada,YSL oercuma utk anda
rm 16 ribu buat yang awal..dan bercuti
Menari bersama SHOWDOWN 2012
lampu coca cola di PWTC
destinasi terbaru air asia -xcape
puss mencari itik emas dengan telurnya..ada nampak tak???dia nak bagi IPAD
hubungi yang tersayang dengan percuma dengan MAXISHOME
MAYBELLINE ajar TIPS CATWALK( kucing berjalan )

inilza zain said...

tak sanggup juga dimadukan...

Ku Azhar said...

waaaa...zaaasss gitu! hehehe jgn la minta dimadukan..tp klau dimadukan jgak jgn la ckp xblh.. :) hehehe

Unknown said...

dimadukan blog ek? hmm

Asyikin said...

takpe, bermadu nanti dapat payung emas. hew hew hew

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers