CORETAN TERBARU NADH

Buat baik dibalas baik

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kredit to Cik Pulau sebab susah-susah je buatkan untuk aku header. Suka-suki je mintak orang kan? Tak apa, yang ni aku simpan jadi kenangan dulu. Hadiah orang kasi. Aku cuba buat tak jadi-jadi. Stress pun ada ni.

Apa yang aku nak sampaikan sebenarnya buat baik dibalas baik. Aku dah buktikan yang orang disenangi mintak apa pun insyaallah kawannya pasti tunaikan. Sebab? Dia disenangi, sayangi sebagai sahabat. *Macam puji diri pulak. Maaf T_T

Kalau kita menyakitkan hati orang selalu memang mustahillah dia nak kasi hadiah. Kalau kasi pun terpaksa. Nak ke macam tu? 

Ingatlah what you give you get back. Psst, aku dapat doodle dari Boboi, doodle dari Qaseh, header dan makeover dari Han, header dari Cik Pulau dalam dunia blog ni. Hah siapa lagi nak kasi hadiah cepat-cepat.=P

Ps: Dia tak nak kasi hadiah ke?

15 comments:

fRaMe+LenSeS said...

nadh gembira untuk jiran. ;)

Eera Shera said...

sebab tu kena baik2 ngan org.

jgn sombong dan pentingkan diri sendiri.

ape pun tak dpt

aamalinaazman said...

heheheehhe
nnti tggu besday kak ngah la bagi hadiah =p

Dayang Deno said...

wahhh... dapat header comel la... best3! (^_^) seronokkan iffah bila buat baik dibalas baik.. nape ada jugak org yang buat jahat kat kite bile kite buat baik kat org... sedih betul kan kalau dapat kawan mcm tu..

Unknown said...

Eza boleh bagi komen je hari-hari. takde talent yang kreatif untuk buat header dan doodle :P

Cik Pulau said...

ahahaha...
buat baik di balas baik yer..
tiba2 ai rasa ai ni lom cukup baik lagi.. hahahaa

Fasihah Supian said...

untunglaaa

Asyikin said...

tapi zaman sekarang, nie buat baik kadang2 orang amek kesempatan adela. hurmmmm :(

Sunah Sakura said...

i da bagi gula2 pelangi...

SoLy SoLicious said...

wahh..untung la dpt header ha...

Niena Muhammad said...

betul2... :D

mas saari said...

bagus!
tolong menolong sesama rakan blogger..

Kira Sakura said...

Alhamdulilah... akak pown sayang iffah tp xde ape2 la nk bg.. T_T

QasehSuci said...

comeinya header...heheh

msredcheesecake said...

akak tanak bagi hadiah... akak nak hadiah...gahahaa

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers