CORETAN TERBARU NADH

Sweet 11

Dia bagi aku soalan. Aku kena tag. Apa aku nak buat? Yang pasti aku akan langgar rules. Sebab aku dah pernah buat hari tu. Demi jaga hati Cik Umie. Aku layankan je.

Fakta tentang aku:
Perempuan
Blogger
Pelajar
Sensitif
Suka tengok cerita korea
Rendah
Tak comel langsung
Suka baca novel
Suka karang cerita
Banyak cakap
Bukan kidal dan kadal

Soalan beliau untuk aku:
Ada Bf?
*Bf ramai. Special tak ada.
Suka makan apa dan sebab?
*Nasi lemak dan tak tahu kenapa.
Suka kentut?
*Kentut kan normal.
Layan cerita apa?
*Layan cerita cinta.
Inspirasi blogging siapa?
*Inspirasi blogging kawan aku Naniey Tj.
Comel tak?
*Cik Umie comel dan kecik molek.
Duit penting ke?
*Duit penting tapi bukan segalanya.
Blogger yang diminati?
*Blogger yang buat aku nak baca blog dia selalu.
Kenangan pahit?
*Pahit? 27.8.2011 paling pahit setakat ni.
Kenangan manis?
*Semuanya manis bila aku dilahirkan ke dunia.
Rapat dengan siapa mak atau ayah?
*Ibu, ibu, ibu dan ayah

Tak ada apa buat kat asrama. Semua member tak balik lagi. Aku seorang yang skema. Takut melakukan kesalahan sebab aku dah banyak buat salah. Tak nak tag sesiapa. Siapa nak buat dipersilakan.

Ps: Aku ada dia tapi
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 comments:

Lea Isnawi said...

27.8.2011- tarikh yang akan dikenang sampai bila bila kan

Anonymous said...

Kalau bukan kidal dan kadal, apakah? Kadil? :D

Hurmm. Tarikh itu. =,=
Sabar, tabah noh. :)

aamalinaazman said...

sebulan lebih dah berlalu
moge yang dalam2 pon dah berlalu ye =]

maszull said...

assalamualaikum iffah...27.8.2011 tarikh yg menjadi ingatan selama2nya...walaupun ianya kenangan pahit tapi akan ada kemanisannya di satu hari nanti.....:)

Asyikin said...

pengalaman tu akan lebih mematangkan kita :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers