CORETAN TERBARU NADH

Anje? Eee uuuu!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Serius telinga aku geli. Ni isu mak terlebih sayang anak ni. Tak faham kenapa mak ayah sekarang tak macam dulu. Dulu aku kena pukul, rotan, tampar. Kat sekolah cikgu rotan. Nama rotan ialah roti panjang.

Sekarang cubit sikit bagitau mak. Piat telinga nangis. Siap minum susu botol pergi sekolah. Tau susu botol? Botol susu baby tu. Tak malu. Mak manjakan sangat. Tu orang kata sayang anak tangan-tangankan. Tengok aku? Sihat je. Kena rotan sebab ponteng sekolah, tak mengaji. Sekarang hidup je lagi.

Risau sangat anak dia mati terdera. Dulu dia kenapukul jugak. Tak fahamlah. Susah kalau ibu bapa terlebih protect. Macam mana nak berdikari? Makin naik lemak adalah. Sabar jelah.

Jadi sebagai pendidik aku cuba tak menggunakan kekerasan dalam masa dua minggu ni. Tapi tangan geram je nak pukul. Marah memang dah lepas. Geram. Degil sangat. ABC tak pandai. Mengadu laju pulak. Berkat kesabaran aku belum pukul lagi. Nak je aku rotan weh. Gigil tangan dah ni=P.
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

aliarosli said...

anje?? ewwww
meremang segale bulu
bukan setakat bulu rome je

Sunah Mohammad said...

garangye cikgu...takut....T_T

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers