CORETAN TERBARU NADH

Ayah...ayah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tergelak kecewa aku tengok. Korang pernah rasa macam tu? Haha sedih tapi gelak. Ayah buat lawak. Suruh beli CHEDDAR CHEESE. Tapi harapan kembali terkubur. Beliau membeli CHEESDALE! Apa? Adoi! Resepi makaroni bakar petang nanti akan bertukar rupa. Haha selamat aku pandai. Pandai masak je. Hehe bantai jelah nanti. 

Kecewa lagi bila aku suruh beli susu sedar dutch lady. Beliau beli susu segar. Betul. Tapi bukan itu aku mahu. Aku tak nak jenama HL. Kenapa ayah tak nak dengar cakap anak ni? Haha bantai suka beliau je.

Sebab tak nak HL!
1. Mahal
2. Manis
3. Makaroni pedas bukan nak yang manis

Kesimpulan? Redha dengan ayah sendiri. My father my hero konon. Huargghhh ayah...ayah...

Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers