CORETAN TERBARU NADH

Aku seorang blogger

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hari ni baru aku sedar bahawa aku adalah blogger.

Ingat buat blog ni untuk suka-suka.

Sekali menyimpang terus daripada tujuan asal.

Aku suka berkarya tapi ada ke yang baca karya aku yang bosan dan skema?

Aku tulis sesuka hati selepas tu.

Aku mula cerita pasal INSPIRA kot.

Siap kawan aku pelik kenapa aku tukar citarasa.

Sampailah aku gila dengan pertandingan.

Beratus dah kot. Campur segmen segala.

Aku diam. Aku penat dimaki.

Aku takkan lupa luka itu.

Luka masih berdarah.

Sejak itu aku fobia masuk pertandingan.

Tapi aku harap ada yang memahami, menghargai setiapkarya aku.

Bagus juga kisah dimaki sebab kalau tak batal pun memang aku akan kalah.

Mungkin balasan Allah sebab aku makin riak.

Bangga konon hasil karya aku hebat.

Tapi aku lupa. Bila aku masuk lagi segmen.

Menggunakan puisi sama. Aku kalah.

Aku tak terpilih.

Aku segera tersedar bahawa aku bukanlah hebat sangat.

Jadi apa akan jadi pada blog ini?

Aku tak tahu.

Kalau blog ini tutup, adakah orang akan merinduinya?

Aku tak tahu.

Aku buntu ketika ini.

Allah peliharalah aku dari bisikan syaitan yang menggoda :'(

Post by,
Miss Ran 

3 comments:

Sunah Mohammad said...

sayang....

tolong jangan tutup!!!!!!!!!!

alhamdulillah ada yang tegur kita, tapi jangan teguran tu menjatuhkan semangat kita, biarlah ia menjadi cabaran untuk kita terus bangun dan berubah ke arah lebih baik...

kuat tau iffah!

kay_are said...

ape hal ni?? jangan camtu.. blogger ade niat masing2.. x kesah ape pun niat tu asal yang baik, pedulikan je ape orang kate ok? =)

Miss Ran said...

@sunah..erkk emosi lebih pulak..

tak nk ttp pon..juz tpkir..hehe

iffah? skodeng eh? hahaah

@kay are jiwe kacau kejap..hehe nk dapat follower pon susa apetah ag pmbaca

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers