CORETAN TERBARU NADH

Sila kritik aku=)

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Macam-macamlah. Gila menaip kala ini. Asyik buat cerpen je kan? Dulu aku selalu buat. Tapi tak ada orang pun sudi baca. Sekarang bukan main lagi. Memanglah sikit je komen. Tapi aku tahu ramai baca. Ceh perasan.

Aku menulis suka-suka. Kalau aku ada menyinggung perasaan maaflah. Aku bukan sempurna. Nak menaip kena ada ilham. Pakai bantai je aku kena saman. Siapa susah? Oh ya, terima kasihlah kat seorang mamat ni. Dia telah mereview blog aku. Macam-macam ada katanya. 

Tulisan kecil sangat eh? Nanti aku besarkan. Tak ada hal pun. Tak marah. Senyum ni. Hehe aku tengah belajar menerima kritikan. Yelah tak semua kritikan tu buruk kan? Kritik bukan semua boleh buat. Kondem ramai yang boleh. Laju je. Anon tak rajin datang blog serba kekurangan ni. Dia nak yang gempak dan popular.

Kesimpulan, tulis dengan hati. Jangan ikut rasa. Biar beremosi jangan bia orang lain terasa. Amboi. Rindu nak pantun. Buat cerpen. Hehe kalau ada idea aku laju je tulis. Haha maaflah pada watak-watak yang ada. Bukan aku tak cuba. Tapi idea tak kembang. Sesiapa tak puas hati akanku padam nama beliau. Tak payah jadi pelakon. Hehe bajet ciput, otak kecil, tak boleh demand. Kecualilah anda memang pelakon berbakat. Hehe=P
Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers