CORETAN TERBARU NADH

Entry pilihan aku yang pertama

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku suka sangat. Entry ni bagi aku banyak faktanya. Kahwin dulu baru bercinta kan lebih baik. (Sedang kata diri sendiri). Aku terasa ni. Tapi bagus jugak. Sedarkan diri yang kapel tu haram. Sepuluh kali cakap mungkin akan tersedar.

Klik sini. Memang best. Aku suka. Like seribu kali. Jom singgah sana=)
ps: Poyo macam ada yang nak baca=P

Post by,
Miss Ran 

2 comments:

aliarosli said...

dah bace!!!
best sangat

Sunah Mohammad said...

aretikz!!! saya suka baca blog dia!!!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers