CORETAN TERBARU NADH

Eh Raja Lawak dah habis?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku baru layan beberapa episod. Erk kesian. Aku sokong Man menang. Ada lawak. Nazmi memang tak tahu kenapa ramai suka dia. Selamat terkeluar dah. Si Balas dapat no 3 je? Ala aku suka jugak tu. Tadi layan kejap je. Sebab blog lebih utama. Eceh. Tahniah yang menang. Sila lawak dengan betul-betul lawak=)

Post by,
Miss Ran 

2 comments:

sissyira said...

salam

hehe..kat rumah x ada astro...

Miss Ran said...

wslm
tkde astro ke

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers