CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 26

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
MissRan kembali. Senyap bukan bermakna aku tak ada idea. Ada je. Tapi sibuk berjinak-jinak dengan photoshop. Susah jugak rupanya. Lunch tadi aku kelam kabut sebab ayah aku balik aku tak masak lagi. Mengejut baliknya. Jadi aku ada masa masak sementara dia solat jumaat. Resepi hari ini ialah Sotong sambal plus terung. Terus dengan resepi.

Aku malas nak copy, jadi korang jenguklah blog sifu masakan aku. Aku tiru resepi dia je. Plus sayur terung je. Aku tak letak buah keras. Korang klik je link ni. Resepinya senang. Aku tayang rupa masakan aku yang tak cantik. Tapi rasa sedap je. Janji tak sakit perut haha.

Hodoh? Sila tengok sifu punya. Cantik!
Sila abaikan gambar di atas. Tertekan aku. Selalu tak lawa. Tak reti masak, hias dan tangkap gambar. Makin rindu blog=(
Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers