CORETAN TERBARU NADH

Mengajar kanak-kanak SERONOK!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kenapa? Sebab diorang sporting. Kita nyanyi apa je dia layankan. Memang seronok buat budak-budak penat. Nanti diorang bosan. Sampai kita tak perasan kita pun jadi tak malu.

Betul pengalaman memang mengajar. Sekarang aku makin suka. Walaupu kerja menimbun tapi aku suka pulak. Nak ajar BI esok. Cepat ajar aku english. Teringat pulak kat USOP Kak Limah, itulah pentingnya english education. Wah terasa mak.

Tapi tulah. Nak ajar kena pandai dulu. Ni sendiri pun bengkok nak luruskan orang. Kita jadi jadi macam tikus membaiki labu. Nanti semua tak kena. Ni semua tentang saham. Macam menulis kat blog jugak. Tulis maki hamun, orang pun akan terikut. Lepas tu jadi sebati. Bawa ke mati.Siapa nak tanggung? Sebab tulah kita kena kurangkan bercakap. Nanti salah kata sudah. Habislah korang=P

Renung-renungkan dan selamat beramal. Jadi selamat berjuang apa jua bidang korang sekalipun. Jangan lupa tolong doakan aku boleh kawal budak. Ajar mereka sampai pandai. Nak nyanyi? Suara tak sedap! Haha 
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers