CORETAN TERBARU NADH

Makin ramai berbogel

Semalam aku tengok ASK.

Eh artis melayu.

Islam pulak tu.

Kenapa sendat, padat dan ketat bajunya?

Yang gaya kemban pun ada.

Eh ada bonggol unta bagi yang bertudung.

Seksa mata melihat mereka.

Satu je soalan.

Tak takut Allah ke?

Azab seksa menanti bagi yang tayang da yang melihat.

Yang pelik, bukan Islam pakai lagi sopan.

Itulah akhir zaman. Makin ramai berbogel!

Ps: Dia dan dot dot dotnya.
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

Mat Gebu said...

Pcm pun terkejut tgk...artis omputeh pun kadang2 tak macam tu..hmmm

deno said...

makin hari makin ramai macam tu... deno tak tengok sgt semalam coz boring la.. tak best... tengok maharaja lawak semalam.. heee

Rtp Farra Arisha said...

emm :'( in your impression, what the trend and style that will becoming soon?

sergeant keroro said...

dunia akhir zaman.

.........cP~ said...

ye, orang makin kaya..baju mahal, kain tak cukup..

syakey said...

dah separuh bogel dh pun.
inilah yang akan merosak kan negara
imej macam ni tak sepatutnya wujud dalam negara islam macam kita ni

haih~

aimie amalina said...

emmm
dasat kan pemakaian malam tu
tgk kejap2 je

tgk maharaja lawak
hehehee...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers