CORETAN TERBARU NADH

Cinta itu buta pekak dan bisu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kenapa tiba-tiba tulis pasal entry ni? Kalau baca header aku tu pun tahu definisi cinta bagi aku kan? Tapi bukan aku sorang je cakap cinta macam tu. Rupanya ada yang sependapat. Terkejut jugak. Tak sangka.

Klik SINI untuk like pagenya. Seronok sebab ada orang guna tagline sama. Mungkin dia pun rasa sama macam aku. Eh sila jangan perasan. Tapi memang cinta tu buta kan? Cinta tu pekak kan? Cinta tu bisu kan?

Mengaku jelah korang setuju. Tapi cinta itu tak buta orang kata. Dia hanya membutakan mata orang bercinta. Jadi hati-hati sebab cinta membutakan, memekakkan dan membisu kita. Jaga diri dan selamat bercinta=)

Ps: Dia cinta ilmu.

8 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cinta mmg semua yg itu..buta pekak dan bisu.tp hati masih mampu berkata2.

lieynanilaz said...

cinta itu buta tapi orang yang makan ni celik..haha(pinjam kata2 chef zubir dalam masterchef)

budak penjara said...

cinta?? ape itu cinta?

deno said...

deno tak pernah bercinta... tak tahu cinta tu mcm mana... heeeee :)

Eera Shera said...

menarik pagenye

.:hana radzi:. said...

aslkm tuan rmh..nk jmput tuan rmh dan kawan2 join my 1st GA :)

Saiazuan said...

cinta itu buta, pekak, bisu.. :D

kiera'sakura said...

yg penting cinta itu tak salah... :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers