CORETAN TERBARU NADH

Seribu ucapan takkan mampu membalas jasamu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Maaf tajuk agak jiwang. Memang aku sokmo jiwang kan? Hehe sekarang aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada seorang blogger sebab sudi lukiskan dodol untuk aku. Seronok sangat. Bila mintak semua dapat. Tak sangka kan?
Klik untuk baca entrynya
Betul kata Opah. Kalau kita disenangi orang, mintak mesti orang kasi. Free tak payah bayar. Senang je dapat. Aku dah terharu dengan Cik Han hari tu. Ni dengan Cik Qaseh pulak. Terima kasih banyak. Tak ada apa aku boleh buat selain ucapan terima kasih =)

Hai saya Cikgu Iffah
Dah berkenalan dengan Cikgu Iffah? Inilah orangnya. Sayang dunia blogger ketat-ketat T_T
Ps: Terima kasih dia.

11 comments:

deno said...

Sayang iffah banyak-banyak! :)

aimie amalina said...

weeeee
baru tadi nak tego semlm
asik lupe
kekekee

weeeee..kan2.. dh ade doodle comei utk die :)

hai cikgu iffah
saya sayg cikgu!
hehehee

Panggil Aku Han said...

wah comel nye dodol die..heheh

Niena Pengembara Ilahi said...

dodol tu pakai baju kebaya merahe ke

Cik Pulau said...

ok fine..
memang cantik..
patutlah ai perasan gambar ni macam baru..
dodol baru upenya..hehe

QasehSuci said...

welcome iffah...sayang cikgu iffah jugak..heheh

MerLe said...

hehe..tahniah

Naniey TJ said...

sy pon mau.....

kiera'sakura said...

cikgu iffah pakai inailah!!! hihihihi :p

aDisH.sHidA said...

haiiiii cikgu iffah...comey nyer cikgu iffah nie

Asyikin said...

comel ! bestnye :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers