CORETAN TERBARU NADH

Macam mana nak terpikat dengan lelaki?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ehem aku rasa gian nak menulis sesuatu perkongsian. Kali ni pasal dipikat. Kalau hari tu aku ada cerita pasal cara nak pikat perempuan kan? Bila cerita pasal cinta, bercinta, percintaan, mencintai, dicintai takkan pernah tamat kisahnya. Ada je idea timbul.

Bagi aku cara terbaik nak buat kita terpikat dengan lelaki ialah buka hati kita. Yup, korang bayang hati kita ada pintu. Jadi apa yang korang kena buat ialah buka hati tu untuk terima seseorang dalam hidup. Selalu orang macam ni orang putus cinta atau tak percaya pada cinta.
Google
Ikut pengalaman dan kisah cinta orang lain. Inilah cara paling mujarab. Bila hati dah sedia menerima seseorang insyaallah dengan mudah kita akan terpikat dengan dia. Lagi-lagi dia suami kita. Lagi baik=) Seronok pulak bercinta lepas kahwin kan?*berangan.

Nota Iffah: Aku akan ghaib beberapa hari mungkin. Nanti dah muncul aku jejak korang balik. Maaf =(

Ps: Dia selalu buka hati dia.

11 comments:

Eza Boom Boom :) said...

yup, eza pun berangan nak bercinta selepas kawen..Urmm..rasa suprise pun ada.. Um, sekarang tengah in-relationship pun bukan kita tau dia tu jodoh kita..

p/s: g olidayy kerr cik iffah?? :D

Paris Lipton said...

wawww...nk rase mcm mne bcinta lps khwen...hurmmmmmm

eija said...

ssh lah..... Bla ati pena kcewa igt snag ke nk buka.. Huhu.. Org ketuk sruh buka pintu, tp eja x.. Org ketuk jer trus truk pad lock .. Hehe.. sbb 2 umo dh 28 xkwen2 lg..

budak penjara said...

aku pon sllu buka hati aku..haha

ko nk ghaib g mane??alam bunian??

aimie amalina said...

awwwwwww
kak ngah dh buka hati ke?
kikiki
weee
bercuti eh
jgn lupe ole2 opah
heeeee :p


beselah kak ngahh
sekali update pnjg
hahahaa
sebb jrg on9 kan
hehhehee

Gen2Merah said...

iya, bercinta selepas kawin lagi banyak berkatnya.. Halal dalam segala2nya kan... Insya Allah

Salam kunjung mengunjung ye.. ada masa jenguk2 lah blog Gen2Merah ye.. salam persahabatan.. (",)

reenapple said...

err.. aku daa kunci pitu hati aku untuk orang yang layak pada suatu masa akan datang..=)

Sunah Sakura said...

kerana hati ini terbuka, baru i menerima dia...

Cik Pulau said...

err..
ai taktau nak komen apa.
tapi rasanya betol kot..
kena bua pintu hati tu dulu..

Nong Andy said...

cinta itu misteri...
ia masuk dlm hati tanpa kita sedari..
kita cuba kunci pintu hati kita rapat-rapat..
jgn bagi dia masuk..
tapi dia mcm toyol hijau!
tau-tau dah beraja kat dalam hati kita..
tak daya kita nak halau dia pergi!

Cinta tu memang misteri..
kita dah buka pintu hati kita luas-luas..
kita dah ajak 'cinta' tu masuk siap sediakan kopi lagi..

Tapi 'dia'(hati) terus membisu..
Terus 'membuta' x mahu melihat.. apa yg kita suh lihat
'dia'(hati kita) hanya mahu lihat apa yg dia MAHU SAJA!
'dia'(hati kita) terus memekak x nak dngar ckp kita.. Degil!!Cis..

CINTA=BUTA+PEKAK+BISU

* Iffah.. aku tgh minum secawan kopi.. jadi dah mabuk hehehe...

farah haziqah said...

hihihi...apa yg ditulis tu betul..buka hati,buka pintu..^_^

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers