CORETAN TERBARU NADH

Video: Istighfar Jom!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sakit hati ketika ini. Tangan sakit hati makin sakit. Rasa nak marah. Rasa nak pukul. Biar dia rasa sakit yang aku alami. Orang tak rasa. Tak tahu betapa sakitnya aku kena tanggung. Luka lama tak baik lagi. Sakit dipukul, dihentak, diduduk, ditekan luka di tangan yang sedia sakit. Ya Allah, sakitnya=(

Ps: Nak dia dengar. 

11 comments:

FasiHaH SupiaN said...

sabar ye ifah..nape xde mood nie?? tamaula moody2 :)

ijA said...

ifa , why ?

peRmaTa_ aGamA said...

"sabar itu separuh drpd iman.."

salam Maal Hijrah 1433..

~ sharing is caring..(^_~) ~

Sunah Sakura said...

hurmmm...menenangkan kan istighfar tu? :)

Raisya Haris said...

Sabar ye akak iffah. ^^

msredcheesecake said...

Istighfar banyak2 kalau ditimpa musibah... Salam maal hijrah....

Juliet_iRa~" said...

sbr k dik..

istigfar byk2 yea..

nama penuh awk apa?

Eera Shera said...

sabar ek..jangan marah2 ;)

ijA said...

dah share kt blog ija..

Saiazuan said...

bnyk2 beristighfar :)

kiera'sakura said...

dekat dgn Allah tue mmg sgt indah

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers