CORETAN TERBARU NADH

Maaf

Egokah diri kita nak sebut perkataan mudah tapi bermakna? Aku tak kata lelaki ego sebab perempuan pun ada egonya. Tapi sampai satu masa dan kita akan sedar yang kita sememangnya bersalah.

Takkan nak biar ego mendahului kita? Cuba sebut kata maaf. Cukup. Yang lain terserah sama ada dia nak maafkan ke tak. Buat apa nak ego? Buang ego tu jauh-jauh. Ego tetap ada baiknya. Tapi untuk situasi ni. Biarlah mengalah kerana kita memang salah.

Maaf buat semua pembaca yang ada terguris hati selama aku menaip di blog ni. Maaf jika aku tak balas kunjungan kalian sebab aku ada prinsip dan alasan tersendiri. Maaf jika bahasa ku kasar mengundang rasa jelik kalian. Maaf kerna aku hambaNya yang tak sempurna. Maafkan aku!

Ps: Dia, maafkan aku kerana aku tak cukup baik selama ni.
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

reenapple said...

ya.. dimaafkan.

Nak mintak maaf sebab bersalah memang susah sebab ada ego..

Cik Bambam said...

maaf akak tak pos adiah tuh lagi..errrr~

Nong Andy said...

Maaf juga ya iffah.. selalu melalut dlm ruangan komen iffah :)

aimie amalina said...

emm3
opah pon nak minta maaf kat kak ngah jugak =]

kiera'sakura said...

mengalah tak bererti kalah =)

fRaMe+LenSeS said...

besa la tu. ahahaha. tak terasa pn. (saya tak ego kot. :P )

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers