CORETAN TERBARU NADH

27# Wordless Wednesday

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Google
Taklah wordless mana kan?

Ps: Dia marah aku ketawa.

9 comments:

EZAD AMIR said...

Wordless la tu (sambil wat2 x nampak tulisan dlm gmbr tu)...keh3

kiera'sakura said...

sbb mereka juga seorg manusia, yg selalu lupa ape yg dijanji.. :)

sekiranya mereka sedar akan kesilapan tue, maafkan la mereka...

ayat yg sama akak ckp kt mama akak satu masa dulu ;)

mas saari said...

manusia selalu lupa janji..

Lea Isnawi said...

n0rmal la tu
manusia kekdg tak sedar apa yg diorg buat.

chekgu kechik said...

manusia mmg tak boleh lari dari kesilapan..

tapi sebolehnya kalau dah berjanji, janganlah dimungkiri..:)

fRaMe+LenSeS said...

betoi ka? ntah la. miahahahaha

fRaMe+LenSeS said...

tapi nak stuju la jiran. :D memang pun. miahahahahhaa

Oh Oeya said...

:)


http://ohoeya858.blogspot.com/2011/11/oh-oeya-wordless-wednesday-07-ayah.html

Faaein Talip Roy said...

tak paham.. translate2.. kita tak pandai BI ni.. [-__-"]

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers