CORETAN TERBARU NADH

Kisah persahabatan kita

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Macam baru semalam
kita jumpa dan berkenalan
Kelakar sangat masa tu
Kau dengan gaya kau
Aku dengan gaya aku

Kita orentasi sama-sama
kau sibuk bercerita
aku masih di situ
senyum-senyum segan

Kau tegur aku dulu
aku terkejut masa tu
tak sangka sejak itu
serapat ini kau aku

hari berganti hari
tahun berganti tahun
kita kenal lama sudah
kini tinggal setahun

kita makin dewasa
menanti masa dan waktu
aku hanya berharap kita
kekal sampai akhirnya...

Ps: Dia SAHABAT.

14 comments:

Nong Andy said...

Buat sahabat-hari ni kita bersahabat.. esok lusa kita ikut haluan masing2.. tapi biar jauh di hati harapnya masih tetap dekat di hati.. selalu!

*Belum tidur sebab dah pekena kopi :)sambil cari idea.. iffah nak secawan?

sea_lavender said...

comey2 je bunyi cm dah lama kte kenal =) Salam Maal Hijrah Iffah =)

fRaMe+LenSeS said...

waalau, hati kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat. :)

ijA said...

sahaabt dulu, kini dan selamanya..dalam blog pun kita ada sahabat...

ps: lom khatam cerpen dalam blog ni lagi, mencari waktu untuk membacanya.

Gen2Merah said...

Biar hilang kekasih, jangan kita hilang sahabat... Sahabatlah tempat kita mengadu segala kegembiraan dan kedukaaan....

Sunah Sakura said...

sedih pulak baca entri ni..huhuhu

lieynanilaz said...

sahabat sejati sukar dicari...pertemuan dan perpisahan adalah lumrah kehidupan...semoga ukhuwah yg terjalin kekal selamanya..:)

maszull said...

assalamualaikum iffah...carilah sahabat yg boleh menjadi sahabat yg terbaik dlm hidup kita moga semuanya akan mendpt sahabat yg setia dan jujur...InsyaAllah...:)

Lea Isnawi said...

jangan lupa sahabat
sentiasalah berhubungan ye :)

TwIstiEs*meSti Mau* said...

yerp...fren 4 eva!!!
peace no war..haha
jemput singgh yer..:)

Eza Boom Boom :) said...

mesti time study ni kan?? Hehe.. semoga bersahabat selamanya...

Paris Lipton said...

wuahh bestnye ade sahabat yg sweet cmni...hehe

Raisya Haris said...

Sahabatlah orang yang selalu berkongsi suka duka dengan kita. (:

Eera Shera said...

semoga persahabatan kekal selamanye

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers