CORETAN TERBARU NADH

Berasmara dana

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku cukup hairan dengan tabiat muda mudi yang cukup tak malu berasmara dana di khalayak ramai. Kalau dengan manusia dia tak malu dengan Allah apatah lagi. Sedarlah sikit, pegang anjing boleh samak. Pegang bukan mahram? Itu je aku nak tegur. Sekian.

Ps: Harap dia pun pandai jaga diri.

22 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

yezzzZzz... itulah yg berlaku... konon nk bercinta sampai syurga...

Eera Shera said...

dah kawin nanti x de nikmat la semua dah rase..haha

Halimatun Sa'adiah said...

sy nk pegang anjeng...

fRaMe+LenSeS said...

Hurmmmm. Doa moga depa insaf n btaubat

Lea Isnawi said...

ntah nya. bajet diorg je yg ada kekasih hatiii

Aretikz said...

standard untuk dunia akhir zaman.. weehuu~

Raisya Haris said...

Akhlak mereka dah rosak. -_-

Cik Rose Cute said...

follow sini..

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Asyiqin Haulisah said...

dunia masih dara. itu mereka fikir barangkali.

Cik_Shiqah said...

"Sesungguhnya kepala
yang ditusuk dengan besi itu lebih baik daripada menyentuh kaum yang bukan sejenis yang tidak halal baginya." (Riwayat At Tabrani dan Baihaqi)

budak penjara said...

teguran yg menarik...harap sekelian pembaca dapat membaca dan mengamalkan apa yg di baca.. bukan sekadar baca

Rozuan Ismail said...

pegang muhrim x leh samak kan =D

Подтверждаю said...

as salam..
apa yang nak dihairankan.. dah buta tu, sukar juga bak pulihkan..

pabila tiada hijab antara keduanya, itu yang terjadi. (maksud hadith).

ciK LyndaWawa said...

kan...remaja zaman sekarang...xtahu mana halal haram..

mas saari said...

muda mudi sekarang mana tau malu dah!

Solihin Zubir said...

bukan muhrim.. mahram.. ada beza muhrim dan mahram tu.. heheh..

saya cello191 said...

budak sekarang makin hilang rasa malu~~~~

aimie amalina said...

huuuuuu
kak ngah skodeng org detimmm ehhh?
heeeee

Cik Pulau said...

ini ke yang yu cakap sama entry?? heheheh

Juliet_iRa~" said...

uhuuu.. :)

pss : ipg gak yea?ipg mana?akk ipg perempuan melayu, melaka..

Suhaili Sarif said...

ya...pikir sndr la org2 mcm tu ce mana nk samak..

deno said...

tu jenis xde agama... kalo ada agama nape mcm tu kan... mesti tau hukum hakam... kan iffah..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers