CORETAN TERBARU NADH

Orang muda bercinta

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku buat pemerhatian je. Adalah mahluk sedang hangat bercinta. Kejap-kejap ada je bunyi kat handset. Semua tu aku dah lalui. Tak hairan pun =) Oh ya aku baru je buang hadiah bernilai dan romantik suatu ketika dulu. Maaf tak guna menyimpan kenangan kan?

Mula mesti macam ni.

Lepas tu kena macam ni.

Kemudian jadi macam ni.
Lama-lama jadi macam ni

Akhirnya,
Aku malas nak simpulkan. Korang tekalah jadi apa ye=P

Ps: Dia macam ni kot haha.

13 comments:

Eza Boom Boom :) said...

kalau bercinta tu ada batas-batasnya.. Motif bercinta sebab nak kawen. Kalau bercinta nak main-main, baik tak payah.. :P

Eera Shera said...

last2 dpt baby..

no baby before nikah..hihi

Halimatun Sa'adiah said...

hahahaa....
gurauan berunsurkan nasihat yg bagos...

ishiko said...

penat !

QasehSuci said...

kata org2 tua cinta selepas kahwin paling bahagia...betul ker?

p/s: ada hadiah untuk iffah di belog

Fazri said...

jangan dipakasakan. nanti ujung-ujungnya berpisah

tamlegend said...

dah pernah lalui dah...hehe.tak mahu lg...nak bercinta style org tua lak...

Cik Pulau said...

hohoho..
ai pernah sampai kat gambar ke 2 jek..
errr...kantoii.. hahaha

fRaMe+LenSeS said...

tak berchenta. tatau. :P

kiera'sakura said...

last sekali die meroyan ckp dgn dinding ke ape? hihihihi

aimie amalina said...

ayooo
gambor last tu opah x paham
kekekkekee

izwanyusof said...

gaduh lepas tu break up.. tension sorang2..

Asyikin said...

gambar last tak faham. ekekeke

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers