CORETAN TERBARU NADH

[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!

klik banner untuk dapat handset!!!
Sebab::: Satu hari aku jalan-jalan. Tetiba ada suara macho menegur dari belakang. Apalagi terkejut beruk aku dibuatnya dan handset cikai aku terhumban dalam longkang yang dasyat sangat baunya. Memang dah tak nampak apa dah dalam tu.


Mamat tu dah panic at the disco. Aku nak marah takut. Jadi aku pura-pura pengsan kat tepi longkang busuk. Aku nampak jejaka terhangat itu ketakutan. Dia mengeluarkan handset untuk telefon seseorang. Lama dia berborak dengan cemas. Akhirnya aku tak tahan bau longkang sangat umppphh dan aku terkulai.


Sedar je aku tengok tak ada siapa kat klinik. Aku bangun keluar dari klinik dengan malunya. Terlihat kelibat jejaka terhangat berdiri di BMW latest. 


Aku terpaku dengan BMW bukan terpaku di tangan jejaka terhangat ada handset yang serupa dengan handset aku yang dah arwah. Kat situ jugaklah aku menangis terharu...The end!

tagged:::
http://payongemox.blogspot.com/
http://sharmhassan.blogspot.com/
http://www.budakbotak.com/
http://www.izamirridzwan.com/
http://www.sissyira.com/
http://budaknakal.com/


Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Jejaka Terhangat said...

okey..dah jumpa..jauh di pelusuk dunia..ahaks..

mengecheck penyertaan..gudluck yek.=)

Miss Ran said...

hehehe bertabah cmne la takde eh

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers