CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 11

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Ok, seperti yang aku dah janjikan kat entry sebelum ni. Aku nak letak satu lagi resepi yang biasa sangat. Tapi mudah sediakan. Amaran: Ini untuk amatur. Yang dah bergelar chef jangn nak sibuk mengata aku. Taulah aku tak sehebat anda. hehe
KANGKUNG GORENG BELACAN ALA MR

BAHAN:
kangkung
belacan
bawang merah
bawang putih
air
garam
minyak

CARA:
1.Tumis bawang merah bawang putih hingga layu. Letak belacan.
2.Tumis-tumis. Masukkan kangkung sambil potong. Macam mana? Basuh then potong terus campak dalam. Tak payah guna papan pemotong leceh!
3. Gaul-gaul. Letak air. Garam sedikit. Siap!

Tak sampai 10 minit korang dah boleh makan. Jangan bagi alasan tak pandai masak oke!


Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers