CORETAN TERBARU NADH

Mamat lucah!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Im back! Kang ada yang menyampah. Minah ni reti join contest je ke? Penuh entry dia haha!

Maaf. Tersyok sendiri menjoin contest dan seangkatan dengannya. Oke!

Hari ini tugas aku sebagai pelajar yang bercuti seminggu. Jeng...jeng...jeng Memasak lauk tengahari. Eh mak ai adalah. Cuma dia busy jadi masak satu lauk je. Yang lain terpulang kat anak dia yang rajin ni. Tak percaya? Tanyalah dia. Dia ada facebook oke!

Mak sekarang moden. Dia ada blog kot! Tapi tak aktif. Tak naklah promot sebab blog skema serta ilmiah. Sesuai untuk seagkatan dia je. Kalau berjiwa pengetua boleh add dia kat FB. Nak mati? Dia serik tak nak add sebarang. Ada mamat ni add mak ai yang alim-alim sporting. Sekali notes dia semua lucah oke. Ulang LUCAH!

Aku ada baca ceritanya. Main dengan awek pejabatlah. Scandal dengan driver. Ish mana mak ai tak bengang. LUCAH!!!

Dahla sambung memasak oke. Kang makanan jadi LUCAH juga. Terkena badi mamat tadi. Ops gurau kasar pulak. Maaf-maaf!

Entry seterusnya pasal masak-masak!

Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers