CORETAN TERBARU NADH

Spontaneous Thursday#14

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada yang bukan Islam.

"Eh awak yang terbakar hari tu kan?"

Ps: Dia gambate!
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

Ku Azhar said...

terbakO!! :)

Sunah Sakura said...

erk

mas saari said...

amboi bahasa orang tu, tak berlapik langsung.. janganlah cakap terbakar, cakaplah kemalangan ke?

JIJI YU said...

hahaa..trbakar hati engko

Lea Isnawi said...

sobs

sapa yg tanya cenggitu tu?

Nong Andy said...

"Eh.. kau yg kena potong jari tu kan?"

* mirip jer soklan tu Iffah! aku pun penah kena tanya mcm tu dgn org yg x di kenali(ada la satu kes penah jadi kat aku dulu)

fRaMe+LenSeS said...

sapa y tego ty? adehhh

Oh Oeya said...

Eh?!!

aimie amalina said...

adoiiiiii
sape pulak yg tye ni kak ngahh
ayooooo

Anonymous said...

Great article, sweetie! Keep it up! Almost forgot, I suggest you should make this website a bit more social.


Maya Clark
dominos coupons

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers