CORETAN TERBARU NADH

Entry sayu jangan baca!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Aku da warning korang awal-awal. Susa hati jadi baik. Susah hati jadi jahat. Mana aku nak ikut ni. Jarang aku luahkan rasa kat sini kan? Tiba-tiba rasa sayu mengenangkan seseorang. Apa itu sahabat? Senang sama-sama susah pun sama-sama. Tapi bila dia susah dia tak nak sama-sama dengan kita. Kenapa?

Tak sedar ke dia yang kita ada untuk dia? Tak sedar ke dia yang sahabat inilah support dia dari mula lagi. Tak sedar ke dia yang duduk dengar tangisan dia ialah aku? Aku bukan mengungkit. Mungkin dia dah jumpa her BFF. Aku tiada makna bagi dia. Aku ini hanya sekadar di pinggiran.

Lagu ini memang kena dengan jiwa aku sekarang. Biarlah aku yang membawa diri. Hati sedih hati pedih mengenangkan keindahan bersamammmmmmuuuuu!!!

Mood MR: Sedih bila kita tak diperlukan lagi.


Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Naniey TJ said...

kdg2 ble ati sdh x dpt m'nahan... izinknlah dia prgi jauh seketika....
jika d paksa ia ttp d situ..bimbng hati yg baik akn b'tkr m'jd jht.... ati itu akan kmbli ble ia m'rasakan tiba msenya utk kmbli..... jd biarkn atimu pergi utk sktika

Unknown said...

tula y aku nk buat

rasa mcm nak pergi jauh2

pkrkan y aku tak lagi berharga

aku bukan y tbaik tok die =(

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers